Az energia szakértői nálunk dolgoznak
Az MVM Csoport Magyarország negyedik legnagyobb vállalatcsoportja, több mint 18 ezer főt foglalkoztat, 23 országban van jelen, működése lefedi a teljes hazai energiarendszert. Dinamikus, innovatív energetikai vállalatcsoportként hazánk legnagyobb energetikai tudásközpontja is egyben. Legfőbb feladata, hogy olcsón és megbízhatóan biztosítson áramot és földgázt a magyar lakosság és vállalkozások számára.
Küldetésünk és értékeink
Az MVM küldetése megfizethető és tiszta energia biztosításaügyfelei részére fenntartható módon, a 21. század követelményeinek és ügyfélelvárásainak megfelelően. Értékeink: felelősségvállalás, együttműködés és bizalom, ügyfélközpontúság, elkötelezettség.
Jövőképünk
2025-re karbonsemleges megoldásokra építő energia-és infrastruktúra szolgáltatóvá válunk. Ügyfeleinket professzionális módon, integrált megoldásokkal szolgáljuk ki.
Sokszínű munkáltató, változatos munkakörökkel
- A hazai energiatermelés, -szállítás, -tárolás, -értékesítés folyamatai mentén sokféle szakmai életpályát, karrierutat kínálunk
- Stabil, kiszámítható, biztonságos munkakörnyezetben dolgoznak munkatársaink
- Az élethosszig tartó fejlődés és tanulás lehetősége mindenki számára elérhető
- Versenyképes bért kínálunk
- Változatos béren kívüli juttatási csomagjaink vannak


Az MVM Csoport idén másodjára is megkapta a Családbarát Vállalat Mentorszervezet címet.
Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hiszen megerősít bennünket abban, hogy cégcsoportunk jó úton jár a családokat támogató intézkedéseivel.

A PwC Magyarország a 2022-es munkaerőpiaci-preferencia kutatásában a 16 évnél idősebb diákokat, hallgatókat és munkavállalókat kérdezte meg online felmérése keretében arról, hogy milyen tényezők és juttatások meghatározóak számukra, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra.

A DUIHK Szakképzési díjért Kooperáció kategóriájában azon projektek versenyeznek, amelyek keretében a szakképzés különböző szereplői példaértékű együttműködést alakítanak ki, javítva ezzel a képzés minőségét és hatékonyságát.

„Trendsetter HR – HR Innovation” kategóriában Ezüst minősítést nyertünk.
„Communication” kategóriában Employer branding különdíjat kaptunk.


A PwC Magyarország az idei munkaerőpiaci-preferencia kutatásában a 16 évnél idősebb diákokat, hallgatókat és munkavállalókat kérdezte meg online felmérése keretében, hogy milyen tényezők és juttatások meghatározóak számukra, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra.


Számos csoportszintű jó gyakorlattal rendelkezünk, emellett nagyra értékeljük a tagvállalati jó gyakorlatokat, amiket törekszünk megosztani, átvenni egymás között. A zsűri szerint az MVM Csoport számos párját ritkító szervezeti gyakorlattal, kezdeményezéssel rendelkezik, mint például a vírushelyzetre létrehozott MVM Önkéntességi zárt Facebook csoport, az MVM SE – Mozogj otthon! Facebook csoportja, vagy a kisgyermekkel GYES-en/GYED-en otthon lévő kollégáink részére létrehozott "Erőforrásbank".








Az MVM Csoport idén másodjára is megkapta a Családbarát Vállalat Mentorszervezet címet.
Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hiszen megerősít bennünket abban, hogy cégcsoportunk jó úton jár a családokat támogató intézkedéseivel.

A PwC Magyarország a 2022-es munkaerőpiaci-preferencia kutatásában a 16 évnél idősebb diákokat, hallgatókat és munkavállalókat kérdezte meg online felmérése keretében arról, hogy milyen tényezők és juttatások meghatározóak számukra, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra.

A DUIHK Szakképzési díjért Kooperáció kategóriájában azon projektek versenyeznek, amelyek keretében a szakképzés különböző szereplői példaértékű együttműködést alakítanak ki, javítva ezzel a képzés minőségét és hatékonyságát.

„Trendsetter HR – HR Innovation” kategóriában Ezüst minősítést nyertünk.
„Communication” kategóriában Employer branding különdíjat kaptunk.


A PwC Magyarország az idei munkaerőpiaci-preferencia kutatásában a 16 évnél idősebb diákokat, hallgatókat és munkavállalókat kérdezte meg online felmérése keretében, hogy milyen tényezők és juttatások meghatározóak számukra, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra.


Számos csoportszintű jó gyakorlattal rendelkezünk, emellett nagyra értékeljük a tagvállalati jó gyakorlatokat, amiket törekszünk megosztani, átvenni egymás között. A zsűri szerint az MVM Csoport számos párját ritkító szervezeti gyakorlattal, kezdeményezéssel rendelkezik, mint például a vírushelyzetre létrehozott MVM Önkéntességi zárt Facebook csoport, az MVM SE – Mozogj otthon! Facebook csoportja, vagy a kisgyermekkel GYES-en/GYED-en otthon lévő kollégáink részére létrehozott "Erőforrásbank".





