Üzleti projektmenedzser

Megosztás
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.

Munkavégzés helye
Budapest / Szeged / Pécs / Miskolc / Debrecen
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés

Feladatok

  • Üzleti projektek önálló vezetése
  • A projekt megvalósítás során, a projekt szakmai koordinációja, aktív együttműködés a cégcsoport érintett szakterületeivel, szakértőivel és külső beszállítókkal az igény létrejöttétől a projekt zárásáig
  • A projektekhez kapcsolódó tervezési feladatok elvégzése
  • Projekt megvalósítás során felmerülő adminisztráció, státusz és riportálási tevékenység elvégzése
  • Kapcsolattartás a megrendelő oldali képviselőkkel, illetve a projektben érintett további belső és küldő stakeholderek-kel, szereplőkkel
  • Projektfejlesztési javaslatok kialakítása, a fejlesztési igények egyeztetése az érintett belső üzleti szakterületekkel, külső partnerekkel
  • Projektmódszertant érintő belső szabályozások aktualizálásban aktív közreműködés
  • Javaslattétel az üzleti működés és folyamatok terén fejlesztési pontok meghatározására

Amit kérünk

  • Főiskolai / egyetemi végzettség
  • Projektműködésben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos felhasználói számítógépes ismeretek (Excel, Word, Powerpoint)
  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtési, prezentációs készség
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára való alkalmasság
  • Rendszerszemléletben való gondolkodás, pontosság, precizitás
  • Fejlett strukturálási, problémamegoldási képesség

Előnyt jelent

  • Több területre kiterjedő energetikai/ügyfélszolgálati ismeretek
  • Projektmenedzsmentben és/vagy fejlesztések koordinációjában szerzett tapasztalat
  • Előnyt jelent az energetikai/ügyfélszolgálati területeket érintő fejlesztésekben, projektekben szerzett tapasztalat
  • Kapcsolatrendszer üzleti, energetikai vonalon
  • Új üzleti partnerekkel való együttműködésekben szerzett tapasztalat
  • Ügyfélkapcsolati területek működését érintő innovatív megoldások ismerete

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami vállalatnál
  • Szakmai fejlődési lehetőségek
  • Széles körű, kiemelkedő béren kívüli juttatási csomag (Cafeteria)
  • Nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • Egészségpénztári hozzájárulás
  • Kockázati balesetbiztosítás
  • Egészségügyi szolgáltatások biztosítása
  • Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • Kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségek
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
  • Munkaeszközök biztosítása
Jelentkezési határidő: 2025.09.03.