szakmai titkár

Megosztás
MVM Services Zrt.

Az MVM Csoport Magyarország harmadik legnagyobb vállalatcsoportja. A 100 százalékban állami tulajdonban lévő dinamikus, innovatív energetikai vállalatcsoport - kiegészülve az NKM Csoporttal - a legnagyobb hazai energetikai tudásközpont is egyben, amely szakmai felkészültségével nagymértékben hozzájárul Magyarország ellátásbiztonságához. Az MVM Services Zrt. az MVM Csoport legnagyobb belső szolgáltatója, mely több mint 10 üzleti területen nyújt a csoport társasági számára szolgáltatásokat. Az MVM Services Zrt. 100%-os tulajdonosa az MVM Zrt.

Munkavégzés helye
III.kerület
Szerződés típusa
Határozott idejű
Szakterület
Pénzügy
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben

Feladatok

  • Legfőbb feladat a Finanszírozási és Treasury igazgató napi feladatainak szervezése, koordinálása, professzionális adminisztratív támogatása,
  • Értekezletek szervezése, időpontok egyeztetése, emlékeztetők, feljegyzések készítése,
  • A napi munkához, értekezletekhez szükséges információk és dokumentumok biztosítása, a szükséges anyagok előkészítése, határidők figyelése,
  • Nagyobb komplexitású dokumentációk, táblázatok, előadás anyagok elkészítése, vezetői döntést előkészítő anyagok összeállítása,
  • A szervezeti egység szerződéseinek és egyéb nyilvántartásainak adminisztratív kezelése, eseti beszámolók és prezentációk elkészítése/ összesítése, a költséghely terv/tényszámainak figyelemmel kísérése,
  • Telefonhívások fogadása és funkcióikban való kezelése, postázás, levelezés, belső ügyiratok dokumentálása, iktatása,
  • Üzleti partnerek, vendégek fogadása, reprezentatív ügyek intézése,
  • Beszerzési igények, munkaidő- és szabadságnyilvántartások összegyűjtése, kezelése,
  • Szervezetekkel, partnerekkel, partnercégekkel való kapcsolattartás, együttműködés.

Amit kérünk

  • Határozott idejű munkaviszony vállalása
  • Felsőfokú iskolai végzettség,
  • felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • középszintű , aktívan használt angolnyelv ismeret,
  • legalább 3 év munkatapasztalat jellegében hasonló tevékenységi területen,
  • nagyfokú rugalmasság a munkaidő szervezése terén,
  • gyors észjárás, lényeglátás,
  • proaktív, agilis hozzáállás, terhelhetőség,
  • kiváló kommunikációs, információ-átadási készség,
  • jó szervezőkészség, önállóság,
  • törekvés a precíz, minőségi munkavégzésre és szakmai fejlődésre.

Előnyt jelent

  • projektmenedzseri vagy koordinátori tapasztalat

Miért jó nálunk dolgozni?

  • versenyképes bér
  • teljesítmény alapú bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • home office lehetősége
Jelentkezési határidő: 2021.07.03.