Szabályozás és folyamatmenedzsment szakértő

Megosztás
MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

2021. szeptember 1-jétől Az MVM Csoporthoz került az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálati társasága, amely ettől a naptól  MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft. néven folytatja az ügyfelek kiszolgálását. A Társaság ügyfélszolgálati, számlázási, követeléskezelési, dokumentumkezelési tevékenységet lát el a Megbízók részére, valamint az ügyfélszolgálati folyamatokat támogató rendszereket üzemelteti és ehhez kapcsolódóan help-line szolgáltatást is nyújt. Az MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft. közel 2 millió ügyfelet szolgál ki.

Munkavégzés helye
Budapest
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Ügyfélszolgálat
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben

Feladatok

  • A jelenlegi és jövőbeli társasági gyakorlatok és üzleti folyamatok elemzése, javaslatok tétele az ügyfélszolgálati folyamatok fejlesztésére
  • A rábízott ügyfélfolyamatok felügyelete, támogatása, a szakterületek közötti együttműködés, és ezáltal a megbízók elvárásainak megfelelő szolgáltatás színvonal biztosítása
  • Az egyéni célok és a Működésfejlesztést, az Ügyfélszolgálatot érintő szervezeti teljesítmény kapcsán kitűzött célok megvalósítása és szakmai támogatása
  • A törvényi változások nyomon követése, hatáselemzések és döntés előkészítő dokumentációk készítése
  • Az Ügyfélszolgálatot érintő változások bevezetésének felügyelete, a munkafolyamatok törvényi és belső szabályzatoknak megfelelőségének biztosítása
  • Szakterületeken átívelő projektekben szakmai képviselet ellátása, szervezeti egységének képviselete a külső és belső ügyfelek előtt
  • A Társaságcsoport szintű üzleti folyamatok, szabályozások, dokumentációk készítésének koordinálása
  • Az ügyfélszolgálati folyamatokat érintő külső és belső auditok, belső ellenőrzések, hatósági ellenőrzések során a szakterület képviselete, az ellenőrzésben résztvevő szakterületek feladatainak koordinálása, az ellenőrzéshez kapcsolódó adatszolgáltatás biztosítása

Amit kérünk

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 6-8 éves szakmai tapasztalat
  • MS Office csomag magabiztos használata
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Teljesítmény- és minőségorientált hozzáállás
  • Változási képesség, innováció
  • Kezdeményezőkészség, önállóság
  • Kiváló szervező és problémamegoldó készség
  • Folyamat- és rendszerszemlélet

Előnyt jelent

  • Vállalatirányítási rendszerek (SAP ISU és/vagy SAP CRM) ismerete
  • Iparági (gáz és/vagy áram) előírások, jogszabályok ismerete
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Versenyképes bér
  • Teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (13. havi bér, cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Magán egészségügyi szolgáltatás (Medicover)
  • Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • Rugalmas munkaidő, home office lehetőség
Jelentkezési határidő: 2022.08.24.