Projekt koordinátor

Megosztás
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.

Munkavégzés helye
Budapest II. kerület
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
A munkakör célja: A digitalizációs projekt portfóliójába tartozó projektek esetén, projekt koordinációs és adminisztrációs feladatok ellátása (nyilvántartások vezetése, engedélyeztetési folyamatok támogatása, elemzések készítése, projektvezetői támogatás), a támogatott projektek nyomon követése, projektvezetők támogatása a projektek indításakor és a teljes életciklus során.

Feladatok

  • Projektvezető adminisztratív támogatása (projektindítás és -zárás, változáskezelések dokumentációja, megbeszélések szervezése, emlékeztetők készítése), projektadatok összegyűjtése, rendszerezése, folyamatos karbantartása, a projektmenedzsment szoftver kezelése, naprakészen tartása
  • Közreműködés a projekt pénzügyi adminisztrációjában, a keretek ellenőrzésében
  • Műszaki és pénzügyi teljesítési igazolások, feladatkiadási lapok, ajánlatok, megrendelések készítése, nyomon követése
  • Projektvezetők munkájának támogatása, folyamatos együttműködés, szakmai háttértámogatás adatszolgáltatásokban, riportok, prezentációk, kimutatások készítése
  • Projekt Döntéshozó fórumok munkájának támogatása, közreműködés az anyagainak összeállításában, aktív közreműködés ütemtervek, útmutatók és egyéb dokumentumok elkészítésében
  • Beszerzési dokumentációk elkészítése, szerződés tervezetek előállítása, véleményeztetése, ŚRM kosár feladása, engedélyezések (PST, ajánlat, cikkszám) koordinálása, aIPST igénylés, egyéb kapcsolódó adminisztratív tevékenység ellátása
  • Projektmenedzsment szoftver aktualizálása, tervszámok (FC adatok) feltöltése, adminisztrációja
  • Projekt- és projektportfólió-menedzsment működés fejlesztésének támogatása

Amit kérünk

  • Felsőfokú végzettség
  • Microsoft Office alkalmazások (Excel, PowerPoint, Azure) ismerete
  • Együttműködés, ügyfélközpontúság
  • Adminisztratív készség, precizitás

Előnyt jelent

  • Adminisztráció szeretete
  • Projektmenedzsment gyakorlat üzleti vagy IT területen

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Egy jó hangulatú, összetartó és dinamikus csapat tagja lehetsz
  • A munka változatos, mélyítheted a tudásod és emellett sok új kapcsolatot teremthetsz
  • Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami vállalatnál
  • Az alapbéren felül, széleskörű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (Cafeteria, egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári- és egészségpénztári hozzájárulás, kockázati élet- és balesetbiztosítás, áramdíj kedvezmény)
  • Elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet
  • Teljeskörű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
  • Kötetlen munkaidőben dolgozhatsz
  • A munkaeszközöket biztosítjuk számodra
  • Kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvényeken vehetsz részt
Jelentkezési határidő: 2025.06.15.