MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.
Munkavégzés helye
Budapest II. kerület
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
A munkakör célja: A digitalizációs projekt portfóliójába tartozó projektek esetén, projekt koordinációs és adminisztrációs feladatok ellátása (nyilvántartások vezetése, engedélyeztetési folyamatok támogatása, elemzések készítése, projektvezetői támogatás), a támogatott projektek nyomon követése, projektvezetők támogatása a projektek indításakor és a teljes életciklus során.
Feladatok
- Projektvezető adminisztratív támogatása (projektindítás és -zárás, változáskezelések dokumentációja, megbeszélések szervezése, emlékeztetők készítése), projektadatok összegyűjtése, rendszerezése, folyamatos karbantartása, a projektmenedzsment szoftver kezelése, naprakészen tartása
- Közreműködés a projekt pénzügyi adminisztrációjában, a keretek ellenőrzésében
- Műszaki és pénzügyi teljesítési igazolások, feladatkiadási lapok, ajánlatok, megrendelések készítése, nyomon követése
- Projektvezetők munkájának támogatása, folyamatos együttműködés, szakmai háttértámogatás adatszolgáltatásokban, riportok, prezentációk, kimutatások készítése
- Projekt Döntéshozó fórumok munkájának támogatása, közreműködés az anyagainak összeállításában, aktív közreműködés ütemtervek, útmutatók és egyéb dokumentumok elkészítésében
- Beszerzési dokumentációk elkészítése, szerződés tervezetek előállítása, véleményeztetése, ŚRM kosár feladása, engedélyezések (PST, ajánlat, cikkszám) koordinálása, aIPST igénylés, egyéb kapcsolódó adminisztratív tevékenység ellátása
- Projektmenedzsment szoftver aktualizálása, tervszámok (FC adatok) feltöltése, adminisztrációja
- Projekt- és projektportfólió-menedzsment működés fejlesztésének támogatása
Amit kérünk
- Felsőfokú végzettség
- Microsoft Office alkalmazások (Excel, PowerPoint, Azure) ismerete
- Együttműködés, ügyfélközpontúság
- Adminisztratív készség, precizitás
Előnyt jelent
- Adminisztráció szeretete
- Projektmenedzsment gyakorlat üzleti vagy IT területen
Miért jó nálunk dolgozni?
- Egy jó hangulatú, összetartó és dinamikus csapat tagja lehetsz
- A munka változatos, mélyítheted a tudásod és emellett sok új kapcsolatot teremthetsz
- Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami vállalatnál
- Az alapbéren felül, széleskörű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (Cafeteria, egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári- és egészségpénztári hozzájárulás, kockázati élet- és balesetbiztosítás, áramdíj kedvezmény)
- Elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet
- Teljeskörű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
- Kötetlen munkaidőben dolgozhatsz
- A munkaeszközöket biztosítjuk számodra
- Kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni
- Vállalati szabadidős és szakmai rendezvényeken vehetsz részt
Jelentkezési határidő: 2025.06.15.