Medior digitális tartalomfejlesztési szakértő
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.
Munkavégzés helye
Budapest II. kerület
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Marketing, Média, PR
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
Feladatok
- A near- és non-core termékekhez kapcsolódó kampányok (PPC, értékesítési, kommunikációs, brand, eDM) koordinálása
- Kampánystratégiák tervezésében való részvétel, a megvalósítás felügyelete és a futó kampányok optimalizálása
- Együttműködés ügynökségi partnerekkel, részben in-house, részben külső erőforrások bevonásával
- Webanalitikai elemzések, riportok és kampány-összefoglalók készítése a kampányok optimalizálásához szükséges szinten
- A vállalat digitális felületeinek tartalommenedzsmentje és fejlesztésének támogatása
- Üzleti és IT fejlesztési igények specifikálásában való közreműködés (formai, technikai, funkcionális követelmények, wireframe-ek, kutatások, tesztelések), IT háttértámogatással
- Weboldalak UX/UI fejlesztésének támogatása, ügyfél-elégedettségi visszamérések kezdeményezése és visszajelzések beépítése
- SEO-optimalizálásra vonatkozó javaslatok megfogalmazása (auditok, kulcsszókutatás, versenytárselemzés)
- Célcsoportok számára releváns tartalmak előállítása (szöveges anyagok, termékbemutatók, blogcikkek, közlemények)
- Tartalomgyártásban való részvétel grafikusi és lektori támogatással, csapatmunka keretében
- Tartalommarketing feladatok ellátása
- Digitális csatornákon beérkező ügyfél-érdeklődések kezelése, kérdések és panaszok megválaszolása
- Digitális piac és social media trendek folyamatos figyelése, a változásokra való reagálás
- Új aktivitásokra, kampányokra és digitális eszközökre vonatkozó javaslatok megfogalmazása
- Kampány- és működéshez szükséges adminisztráció elvégzése
Amit kérünk
- Felsőfokú végzettség
- Min. 3 év releváns tapasztalat online marketingben
- Digitális marketing eszközök magabiztos használata (Google Ads, Facebook Ads, Data Studio, Tag Manager, Analytics, Search Console, stb), közösségi média trendek ismerete
- SEO, webergonómia és webfejlesztési projektekben szerzett tapasztalat
- Felhasználói szintű MS Office ismeret
- Kiváló kommunikációs készség és szervezőkészség
- Megbízhatóság, precizitás, önállóság
Miért jó nálunk dolgozni?
- Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami vállalatnál
- Változatos, szakmai kihívásokat tartalmazó feladatok, folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
- Széles körű, kiemelkedő béren kívüli juttatási csomag (Cafeteria)
- Nyugdíjpénztári hozzájárulás
- Egészségpénztári hozzájárulás
- Kedvezményes céges üdülési lehetőségek
- Kedvezményes sportolási lehetőségek
- Kockázati balesetbiztosítás
- Egészségügyi szolgáltatások biztosítása
- Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
- Munkaeszközök biztosítása
- Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
Jelentkezési határidő: 2025.09.29.