Medior digitális tartalomfejlesztési szakértő

Megosztás
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.

Munkavégzés helye
Budapest II. kerület
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Marketing, Média, PR
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés

Feladatok

  • A near- és non-core termékekhez kapcsolódó kampányok (PPC, értékesítési, kommunikációs, brand, eDM) koordinálása
  • Kampánystratégiák tervezésében való részvétel, a megvalósítás felügyelete és a futó kampányok optimalizálása
  • Együttműködés ügynökségi partnerekkel, részben in-house, részben külső erőforrások bevonásával
  • Webanalitikai elemzések, riportok és kampány-összefoglalók készítése a kampányok optimalizálásához szükséges szinten
  • A vállalat digitális felületeinek tartalommenedzsmentje és fejlesztésének támogatása
  • Üzleti és IT fejlesztési igények specifikálásában való közreműködés (formai, technikai, funkcionális követelmények, wireframe-ek, kutatások, tesztelések), IT háttértámogatással
  • Weboldalak UX/UI fejlesztésének támogatása, ügyfél-elégedettségi visszamérések kezdeményezése és visszajelzések beépítése
  • SEO-optimalizálásra vonatkozó javaslatok megfogalmazása (auditok, kulcsszókutatás, versenytárselemzés)
  • Célcsoportok számára releváns tartalmak előállítása (szöveges anyagok, termékbemutatók, blogcikkek, közlemények)
  • Tartalomgyártásban való részvétel grafikusi és lektori támogatással, csapatmunka keretében
  • Tartalommarketing feladatok ellátása
  • Digitális csatornákon beérkező ügyfél-érdeklődések kezelése, kérdések és panaszok megválaszolása
  • Digitális piac és social media trendek folyamatos figyelése, a változásokra való reagálás
  • Új aktivitásokra, kampányokra és digitális eszközökre vonatkozó javaslatok megfogalmazása
  • Kampány- és működéshez szükséges adminisztráció elvégzése

Amit kérünk

  • Felsőfokú végzettség
  • Min. 3 év releváns tapasztalat online marketingben
  • Digitális marketing eszközök magabiztos használata (Google Ads, Facebook Ads, Data Studio, Tag Manager, Analytics, Search Console, stb), közösségi média trendek ismerete
  • SEO, webergonómia és webfejlesztési projektekben szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret
  • Kiváló kommunikációs készség és szervezőkészség
  • Megbízhatóság, precizitás, önállóság

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami vállalatnál
  • Változatos, szakmai kihívásokat tartalmazó feladatok, folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
  • Széles körű, kiemelkedő béren kívüli juttatási csomag (Cafeteria)
  • Nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • Egészségpénztári hozzájárulás
  • Kedvezményes céges üdülési lehetőségek
  • Kedvezményes sportolási lehetőségek
  • Kockázati balesetbiztosítás
  • Egészségügyi szolgáltatások biztosítása
  • Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • Munkaeszközök biztosítása
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
Jelentkezési határidő: 2025.09.29.