Közbeszerzési referens / koordinátor

Megosztás
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. biztosítja a folyamatos és biztonságos földgáz-és áramszolgáltatást hazánkban 4,2 millió lakossági ügyfelének. Ezen kívül több mint 55 ezer üzleti partnerének szabadpiaci villamosenergia- és földgáz-kiskereskedője.

Munkavégzés helye
1023 Budapest, Árpád Fejedelem útja 26-28
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
Szeretnél egy támogató, fiatalos csapat tagja lenni? Jártas vagy a közbeszerzésben és/vagy az energetikai szektorban? Átlátod, hogy mitől működik jól egy csapat és szívesen segíted mások munkáját? Ha úgy érzed, hogy hatékonyan tudnád koordinálni a tenderiroda munkáját és szeretnél tanulni, fejlődni, akkor Téged keresünk!

Feladatok

  • A megjelent közbeszerzési eljárások figyelemmel kísérése, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenység elvégzése.
  • A határidők folyamatos nyomon követése, valamint a határidőre történő adatszolgáltatás betartatása az érintett kollégákkal.
  • Az egyes közbeszerzési eljárásban résztvevő kollégák munkájának figyelemmel kísérése, támogatása, koordinálása, proaktív segítése.
  • Részvétel az ajánlatadási tevékenységeket meghatározó folyamatok, belső szabályozók kialakításában, karbantartásában és fejlesztésében.
  • A közbeszerzéses vevőszolgálatra beérkező telefonos és írásos megkeresések határidőben történő kezelése.
  • A keretmegállapodáson keresztül történő értékesítéssel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése.
  • A közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentáció szakmai ellenőrzése és véleményezése.
  • Adatszolgáltatás, riportok, statisztikák elkészítése.
  • Részvétel rendszer fejlesztések esetén az üzleti igény összeállításában, a fejlesztést követő tesztelési feladatokban, szakmai projektekben.
  • Közreműködés a közbeszerzési tenderek pályázati dokumentációjának (nyilatkozatok) összeállításában, ajánlatok EKR / KEF rendszerbe történő feltöltésében.

Amit kérünk

  • Felsőfokú iskolai végzettség
  • Legalább 5 év releváns munkatapasztalat (energetikai tapasztalat előny)
  • Felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek (word, excel, power point, elektronikus levelezés)
  • Ügyfélközpontúság
  • Magas problémamegoldó képesség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Precizitás
  • Irodai munkavégzés vállalása

Miért jó nálunk dolgozni?

  • teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • támogató, fiatalos csapat
  • kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • vállalati szabadidős és szakmai rendezvények