Junior közbeszerzési szakértő

Megosztás
MVM Services Zrt.

Az MVM Services Zrt. elsődleges célja az MVM Csoport társaságok meglévő belső szolgáltatás igényeinek magas színvonalú, transzparens, rugalmas és hatékony biztosítása a csoportszintű stratégiával összhangban.

A több mint 40 tagvállalatunk részére 10 szolgáltatási szakterületen nyújtott közel 50 szolgáltatással, társaságunk a cégcsoport legváltozatosabb, -létszámát tekintve pedig a legnagyobb- belső szolgáltatója.

Munkavégzés helye
1031 Budapest, Szentendrei út 207-209.
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Szállítás, Beszerzés, Logisztika
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
A Közbeszerzési osztály működésével összefüggő feladatok ellátása, adatszolgáltatások elkészítése, tervezésben való aktív részvétel, közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adminisztratív jellegű feladatok ellátása.

Feladatok

  • Az osztály munkájához kapcsolódó statisztikákat, kimutatásokat, szükséges előterjesztéseket, terveket készít, adatszolgáltatási kötelezettséget teljesít
  • Az osztály közbeszerzési tevékenységéhez (mint MVM csoporton belüli közbeszerzési szolgáltató) kapcsolódó kereteket figyel, azzal kapcsolatos feladatok ellát
  • Részt vesz az osztály munkájához kapcsolódó szabályzatok elkészítésében, módosításának előkészítésében, felülvizsgálatában
  • Közbeszerzési tervek összeállításában, publikálásában közreműködés, rendszeres és eseti adatszolgáltatás nyújtása
  • Elektronikus közbeszerzési rendszerek adatainak naprakészen tartása
  • Szerződések teljesítésének figyelése, nyomon követése, közzétételi feladatok teljesítése EKR-ben, központi beszerző szervek portáljain (pl. NKOH, IDPR)
  • Teljesítés során felmerülő szerződéses biztosítékok kezelése, azzal kapcsolatos feladatok ellátása (pl. kötbérkezelés)
  • Keretmegállapodásokhoz kapcsolódó negyedéves tájékoztató hirdetmények kezelése, nyomon követése
  • Közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatokat ellátja, az osztály által kezelt közbeszerzési portálok adatainak naprakészen tartása (EKR, IDPR, SAP, SRM, ARIBA, stb.)
  • Koordinációs feladatok, proaktív közreműködés a közbeszerzések előkészítésében, lebonyolításában és a teljesítés utókövetése során

Amit kérünk

  • Legalább felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben vagy társterületen szerzett tapasztalat
  • EKR portál ismerete
  • Ms Office felhasználói ismeretek (Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • Vállalatirányítási rendszerek ismerete (SAP, SRM)
  • Nyitott, segítőkész, proaktív hozzáállás, kezdeményezőkészség
  • Precíz, megbízható, önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • Közbeszerzési referens végzettség
  • Közbeszerzési munkakörben eltöltött 1- 2 éves tapasztalat
  • Elektronikus közbeszerzési rendszerek ismerete (KEF, IDPR (DKÜ), SSO, EPTK stb.)

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
Li wrapping id: #LI-PJP