Gazdasági ügyintéző munkatárs
Az MVM Csoport tagjaként az MVM XPert Zrt. gondoskodik arról, hogy a társaságcsoport partnerei kiváló minőségű műszaki szolgáltatásokat vehessenek igénybe alállomási és távvezetéki beruházásaik során. A vállalat fő tevékenységei közé tartozik a nagyfeszültségű távvezetékek létesítése és karbantartása, üzemzavar-elhárítás távvezeték-sérülések esetén, távvezetékek rekonstrukciója, szabványosítása, ideiglenes távvezetékoszlopok létesítése, optikai kábelhálózatok létesítése; valamint a nagy- és középfeszültségű alállomások zöldmezős, teljes körű kivitelezése.
Munkavégzés helye
Budapest, XV. kerület
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Üzleti támogató központok
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
Feladatok
- Közreműködik a havi zárásokban és a gazdasági riportok elkészítésében
- Nyomon követi az egyes projektek költségfelhasználását, rendszeresen és határidőre elvégzi a tervfelülvizsgálatok rögzítését a PROVIT rendszerben
- Részt vesz a beszerzési folyamatokban, a projektvezetői igények feladásában, nyomon követésében
- Támogatja a divízió szintű szerződésmenedzsment folyamatokat, felel a számlázások határidőben történő feladásáért, a teljesítésigazolások ügyintézéséért, árbevétel elhatárolásokért
- Közreműködik a projektek dokumentált monitorozási rendszerének naprakészen tartásában, az egyes projektek nyomon követésében, visszamérésében
- Részt vesz a divízió portfóliójába tartozó pénzügyi és műszaki adminisztrációban
- Naprakészen tartja és szabályszerűen kezeli a divízió tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli információs rendszereket (PROVIT, PReview, SAP, ELO)
- Elvégzi a projekt kezdéséhez és lezárásához szükséges adminisztrációs feladatokat (munkaszám kérés, munkaszámlezárás stb.).
- Részt vesz a divízió szintű beruházási tervek, oktatási tervek elkészítésében, nyomon követi a felhasználásokat, folyamatosan tájékoztatja a divízió osztályait
- Operatív, szakmai kapcsolatot tart a társszervezetekkel, hatóságokkal, külső partnerekkel, szakmai támogatást nyújt
Amit kérünk
- Középfokú gazdasági végzettség
- Legalább 5 év szakmai tapasztalat
- Ügyviteli rendszerek használata: SAP, PROVIT, PReview, ELO
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete
- Önállóság, megbízhatóság
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Együttműködés
- Változáskezelés
- Rendszerszintű gondolkodás
Miért jó nálunk dolgozni?
- Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami nagyvállalatnál
- Versenyképes bér
- 13. havi fizetés
- Széles körű, kiemelkedő béren kívüli juttatási csomag (cafeteria)
- Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
- Egészségpénztári juttatás
- Egészségügyi szolgáltatások a Medicover klinikáin
- Évi 8 óra fizetett távollét orvosi vizsgálatra
- Tanulási, fejlődési lehetőségek
- Munkába járás támogatása
- Áramdíj kedvezmény
- Kedvezményes üdülési lehetőségek
- Kedvezményes sportolási lehetőségek (All You Can Move kártya, sportkörök)
Jelentkezési határidő: 2025.09.20.