Gazdasági ügyintéző munkatárs

Megosztás
MVM XPert Zrt.

Az MVM Csoport tagjaként az MVM XPert Zrt. gondoskodik arról, hogy a társaságcsoport partnerei kiváló minőségű műszaki szolgáltatásokat vehessenek igénybe alállomási és távvezetéki beruházásaik során. A vállalat fő tevékenységei közé tartozik a nagyfeszültségű távvezetékek létesítése és karbantartása, üzemzavar-elhárítás távvezeték-sérülések esetén, távvezetékek rekonstrukciója, szabványosítása, ideiglenes távvezetékoszlopok létesítése, optikai kábelhálózatok létesítése; valamint a nagy- és középfeszültségű alállomások zöldmezős, teljes körű kivitelezése.

Munkavégzés helye
Budapest, XV. kerület
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Üzleti támogató központok
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés

Feladatok

  • Közreműködik a havi zárásokban és a gazdasági riportok elkészítésében
  • Nyomon követi az egyes projektek költségfelhasználását, rendszeresen és határidőre elvégzi a tervfelülvizsgálatok rögzítését a PROVIT rendszerben
  • Részt vesz a beszerzési folyamatokban, a projektvezetői igények feladásában, nyomon követésében
  • Támogatja a divízió szintű szerződésmenedzsment folyamatokat, felel a számlázások határidőben történő feladásáért, a teljesítésigazolások ügyintézéséért, árbevétel elhatárolásokért
  • Közreműködik a projektek dokumentált monitorozási rendszerének naprakészen tartásában, az egyes projektek nyomon követésében, visszamérésében
  • Részt vesz a divízió portfóliójába tartozó pénzügyi és műszaki adminisztrációban
  • Naprakészen tartja és szabályszerűen kezeli a divízió tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli információs rendszereket (PROVIT, PReview, SAP, ELO)
  • Elvégzi a projekt kezdéséhez és lezárásához szükséges adminisztrációs feladatokat (munkaszám kérés, munkaszámlezárás stb.).
  • Részt vesz a divízió szintű beruházási tervek, oktatási tervek elkészítésében, nyomon követi a felhasználásokat, folyamatosan tájékoztatja a divízió osztályait
  • Operatív, szakmai kapcsolatot tart a társszervezetekkel, hatóságokkal, külső partnerekkel, szakmai támogatást nyújt

Amit kérünk

  • Középfokú gazdasági végzettség
  • Legalább 5 év szakmai tapasztalat
  • Ügyviteli rendszerek használata: SAP, PROVIT, PReview, ELO
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Önállóság, megbízhatóság
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Együttműködés
  • Változáskezelés
  • Rendszerszintű gondolkodás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Hosszú távú és biztos munkalehetőség egy stabil állami nagyvállalatnál
  • Versenyképes bér
  • 13. havi fizetés
  • Széles körű, kiemelkedő béren kívüli juttatási csomag (cafeteria)
  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • Egészségpénztári juttatás
  • Egészségügyi szolgáltatások a Medicover klinikáin
  • Évi 8 óra fizetett távollét orvosi vizsgálatra
  • Tanulási, fejlődési lehetőségek
  • Munkába járás támogatása
  • Áramdíj kedvezmény
  • Kedvezményes üdülési lehetőségek
  • Kedvezményes sportolási lehetőségek (All You Can Move kártya, sportkörök)
Jelentkezési határidő: 2025.09.20.