Értékesítők munkáját támogató adminisztrátor
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. biztosítja a folyamatos és biztonságos földgáz-és áramszolgáltatást hazánkban 4,2 millió lakossági ügyfelének. Ezen kívül több mint 55 ezer üzleti partnerének szabadpiaci villamosenergia- és földgáz-kiskereskedője.
Munkavégzés helye
1023 Budapest, Árpád Fejedelem útja 26-28
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Értékesítés, Kereskedelem
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
Szeretnél egy lendületes, támogató csapat tagja tenni?
Fontos számodra, hogy segítsd valaki munkáját és a te hozzáadott értékeddel közösen alkossatok valami újat?
Érdekel az energia ipar?
Nem szeretnél értékesíteni, de szívesen részt veszel a folyamatban a háttréből?
Feladatok
- Az értékesítést végző ügyfélmenedzserek munkájának támogatása, elsősorban, de nem kizárólag az ügyfelek számára adott ajánlatok elkészítésének, illetve megnyert ajánlatok esetén a vonatkozó villamos és földgáz energia kereskedelmi szerződések létrehozásának formájában
- Az értékesítés támogatási területen felmerülő rendszeres komplex feladatok megoldásában való aktív közreműködés a kapcsolódó szakterületekkel együttműködve a határidők figyelemmel kísérése mellett
- Szükség esetén bekapcsolódás a társterületekkel folytatott, magasabb értékesítés támogatói tudást és tapasztalatot igénylő egyeztetésekbe, megbeszélésekbe
- Aktívan részvétel az osztály értékesítési és értékesítés támogatói folyamatainak fejlesztésében és ez által a hatékonyságuk növelésében
- Aktívan részvétel a munkautasítások, sablonok kialakításában, fejlesztésében
- Az energiabeszerzési eljárások, tenderek, illetve ajánlatkérések során keletkezett dokumentumok kezelése
- Az értékesítési csoport munkáját támogató adatbázisok folyamatos karbantartása, kezelése, adattisztítási feladatok végzése
- Megfelelő tapasztalatszerzés után, lehetőség az értékesítés támogató csapat tagjainak mentorálására, továbbá új belépő esetén aktív részvétel az onboarding folyamatban.
Amit kérünk
- Felsőfokú iskolai végzettség
- Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
- Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete, kiemelten excel
- Rendszerszemlélet
- Pontosság, megbízhatóság
- Ügyfélközpontúság
- Irodai jelenlét vállalása
Előnyt jelent
- Iparági szakmai tapasztalat
- SAP ismerete
Miért jó nálunk dolgozni?
- Exkluzív irodai környezetben telhetnek a mindennapok
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségeket biztosítunk (tréningek, konferenciák)
- Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
- Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
- Üdülési, sportolási lehetőségek.