Értékesítők munkáját támogató adminisztrátor

Megosztás
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. biztosítja a folyamatos és biztonságos földgáz-és áramszolgáltatást hazánkban 4,2 millió lakossági ügyfelének. Ezen kívül több mint 55 ezer üzleti partnerének szabadpiaci villamosenergia- és földgáz-kiskereskedője.

Munkavégzés helye
1023 Budapest, Árpád Fejedelem útja 26-28
Szerződés típusa
Határozatlan idejű
Szakterület
Értékesítés, Kereskedelem
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Foglalkoztatás típusa
Munkaszerződés
Szeretnél egy lendületes, támogató csapat tagja tenni?
Fontos számodra, hogy segítsd valaki munkáját és a te hozzáadott értékeddel közösen alkossatok valami újat?
Érdekel az energia ipar?
Nem szeretnél értékesíteni, de szívesen részt veszel a folyamatban a háttréből?

Feladatok

  • Az értékesítést végző ügyfélmenedzserek munkájának támogatása, elsősorban, de nem kizárólag az ügyfelek számára adott ajánlatok elkészítésének, illetve megnyert ajánlatok esetén a vonatkozó villamos és földgáz energia kereskedelmi szerződések létrehozásának formájában
  • Az értékesítés támogatási területen felmerülő rendszeres komplex feladatok megoldásában való aktív közreműködés a kapcsolódó szakterületekkel együttműködve a határidők figyelemmel kísérése mellett
  • Szükség esetén bekapcsolódás a társterületekkel folytatott, magasabb értékesítés támogatói tudást és tapasztalatot igénylő egyeztetésekbe, megbeszélésekbe
  • Aktívan részvétel az osztály értékesítési és értékesítés támogatói folyamatainak fejlesztésében és ez által a hatékonyságuk növelésében
  • Aktívan részvétel a munkautasítások, sablonok kialakításában, fejlesztésében
  • Az energiabeszerzési eljárások, tenderek, illetve ajánlatkérések során keletkezett dokumentumok kezelése
  • Az értékesítési csoport munkáját támogató adatbázisok folyamatos karbantartása, kezelése, adattisztítási feladatok végzése
  • Megfelelő tapasztalatszerzés után, lehetőség az értékesítés támogató csapat tagjainak mentorálására, továbbá új belépő esetén aktív részvétel az onboarding folyamatban.

Amit kérünk

  • Felsőfokú iskolai végzettség
  • Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete, kiemelten excel
  • Rendszerszemlélet
  • Pontosság, megbízhatóság
  • Ügyfélközpontúság
  • Irodai jelenlét vállalása

Előnyt jelent

  • Iparági szakmai tapasztalat
  • SAP ismerete

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Exkluzív irodai környezetben telhetnek a mindennapok
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségeket biztosítunk (tréningek, konferenciák)
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
  • Üdülési, sportolási lehetőségek.